Hoofd Customer Care & Customer Operations / Kundenservice Leitung (Mensch) .
Ken je het frustrerende gevoel wanneer je ideeën mislukken door starre structuren of zwakke superieuren? Ben jij iemand die vol gas gaat en graag de resultaten en impact van je werk van dichtbij ziet? Als je op zoek bent naar de volledige steun van het management om verantwoordelijkheid te nemen en echte verandering teweeg te brengen, dan ben je bij CAMPWERK aan het juiste adres.
In de functie van Teamleider Klantenservice bij CAMPWERK heb je de kans om echt het verschil te maken. Je bent de stem en het hart van ons klantenserviceteam en draagt er direct aan bij dat elke klant een onvergetelijke kampeertrip beleeft. Hier kun je je passie voor uitstekende service, geweldige processen en je leiderschapskwaliteiten volledig ontwikkelen.
Je leidt je team met een duidelijke visie en inlevingsvermogen, stimuleert hun sterke punten en helpt hen om samen geweldige dingen te bereiken. Jouw rol is cruciaal voor ons succes en het welzijn van onze klanten – jij maakt het verschil.
In de functie van Teamleider Klantenservice bij CAMPWERK heb je de kans om echt het verschil te maken. Je bent de stem en het hart van ons klantenserviceteam en draagt er direct aan bij dat elke klant een onvergetelijke kampeertrip beleeft. Hier kun je je passie voor uitstekende service, geweldige processen en je leiderschapskwaliteiten volledig ontwikkelen.
Je leidt je team met een duidelijke visie en inlevingsvermogen, stimuleert hun sterke punten en helpt hen om samen geweldige dingen te bereiken. Jouw rol is cruciaal voor ons succes en het welzijn van onze klanten – jij maakt het verschil.
Jouw taken:
- Houd de KPI's in de gaten: Analyseer regelmatig een vaste set KPI's die representatief zijn voor onze klantenservice (bijv. reactietijden, verwerkingstijden, telefonische bereikbaarheid, klantwaarderingen, ...).
- Onze KPI's optimaliseren: Neem de verantwoordelijkheid voor onze KPI's en zorg ervoor dat ze zich voortdurend in de juiste richting ontwikkelen. We bieden je duidelijke en meetbare doelen en alle ondersteuning die je nodig hebt.
- Een kennisdatabase bouwen: Leid, ben verantwoordelijk voor en realiseer onze visie van een kennisbank / FAQ-pagina op onze website waar klanten zowel uitgebreide artikelen als zelfhulp kunnen vinden (we gebruiken hiervoor OMQ-software).
- Procesdiagrammen ontwikkelen: Breng meer structuur & standaardisatie aan in onze interne processen en leg de ontwikkelde processen vast in duidelijke stroomdiagrammen.
- Een hart hebt voor klanten(service): Geef leiding aan je team en zorg ervoor dat onze klanten zich gewaardeerd voelen - ook omdat hun problemen snel, oplossingsgericht en proactief worden aangepakt.
- Organiseer je team: Maak doorlopend een plan voor het inzetten van personeel om ervoor te zorgen dat er voldoende personeel is voor alle dagen in zowel het klantenserviceteam als het showroomteam.
- De juiste balans vinden als teamleider: Weeg af wanneer je conflicten binnen het team harmonieus oplost en wanneer je jezelf laat gelden in moeilijke situaties.
Wij bieden:
- Uitstekend verdienpotentieel: Prestaties & resultaten worden beloond! Je begint met een aantrekkelijk basissalaris en kunt dit verder verhogen met diverse aanvullende, prestatiegerelateerde bonussen en targetbonussen.
- Uitgebreide financiële voordelen: Of het nu gaat om een toelage voor de kleuterschool, subsidies voor lidmaatschappen van sportclubs, een bedrijfspensioenregeling, subsidies voor kapitaalvormende voordelen of speciale betalingen - wij stellen een pakket op maat voor je samen.
- Meer netto van bruto: het is wat je verdient dat telt. Daarom optimaliseren we je salaris met belastingvrije verstrekkingen en andere maatregelen, zodat je meer ontvangt van je welverdiende geld.
- Mobiliteit: We willen dat je snel en gemakkelijk je bestemming bereikt, dus samen vinden we een mobiliteitsoplossing die bij je past.
- Werknemerskorting: Leef het CAMP-LIFE! Als werknemer profiteer je van exclusieve personeelskortingen en nog beter: je kunt onze producten gratis lenen. Of het nu gaat om een spannende roadtrip door de indrukwekkende landschappen van Noorwegen of ontspannen kamperen aan de schilderachtige kust van Corsica - met onze producten ben je perfect uitgerust. Pak alles in wat je nodig hebt en beleef het avontuur van je leven!
- Flexibele werktijden: Als manager kun je zelf bepalen wanneer je je dag begint. Zo blijft er voor of na het werk genoeg tijd over voor kinderopvang, doktersafspraken of zelfs een ritje naar de sportschool.
- Aantrekkelijke en moderne werkplek: Jouw gezondheid is voor ons net zo belangrijk als een productieve en moderne werksfeer. Daarom is je nieuwe werkplek ontworpen volgens ergonomische principes en met meubilair van hoge kwaliteit van een kantoorleverancier.
- Kennismaking zonder onbeantwoorde vragen: Bij de start van je nieuwe baan krijg je niet alleen duidelijke doelstellingen, taakomschrijvingen en uitgebreide interne hulpmiddelen (documentatie & bedrijfswiki), maar ook een duidelijk plan voor de komende 30, 60 en 90 dagen. Dit geeft je een echte vliegende start.
- Communiceer op gelijke voet met de baas: Hij heeft altijd een open oor voor je zorgen, steunt je bij uitdagingen en luistert graag naar je ideeën.
- Waardering: Je werk en prestaties worden niet alleen gezien, maar je krijgt ook regelmatig feedback over je werk door middel van erkenning en lof.
- Open foutencultuur: toon ons je moed om te implementeren! We zijn ons ervan bewust dat fouten kunnen en mogen gebeuren - je zult er samen met ons van leren en dan des te succesvoller verdergaan.
- Persoonlijke ontwikkeling: We houden ervan als je gewoon meer uit het leven wilt halen. We ondersteunen je dorst naar kennis met een jaarlijks opleidingsbudget, up-to-date vakliteratuur en moderne e-learningcursussen.
- Teamevenementen: Vier met ons mee op ons kerstfeest en tijdens een gezamenlijke maaltijd na afloop van de Caravan Salon (de grootste beurs in de branche).
- Spannende samenwerkingen: Profiteer van onze samenwerking met opwindende merken zoals Porsche en EMP en kijk uit naar regelmatige uitnodigingen voor exclusieve evenementen (bijv. Wacken).
- Een product waar werknemers trots op kunnen zijn: Met onze daktenten en tenttrailers helpen we mensen onvergetelijke avonturen en mooie momenten in de natuur te beleven. Wees er trots op dat je deel uitmaakt van deze missie!
Dit moet je meenemen (must-have):
- Minimaal 1 jaar ervaring als manager
- Minimaal 1 jaar ervaring in het werken met een ERP / WaWi systeem
- Minimaal 1 jaar ervaring met een ticketsysteem / helpdesk
- Klantenservice is meer dan alleen een baan voor je - je voelt je voldaan als je klanten blij maakt met uitstekende service
- Je hebt een grote affiniteit met cijfers en vindt het gemakkelijk om de hoofdzaken in de gaten te houden, zelfs met veel verschillende kengetallen.
- Je ambitie drijft je om bovengemiddelde en meetbare resultaten te behalen.
- Je hebt een natuurlijke autoriteit waarmee je duidelijke structuren en richtlijnen kunt afdwingen.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt moeilijke onderwerpen duidelijk overbrengen.
- Je positieve instelling en optimistische houding werken aanstekelijk.
De kers op de taart van je profiel (Nice to Have):
- Eerdere ervaring met de software die we gebruiken bij de klantenservice is een groot pluspunt. Momenteel zijn dit voornamelijk JTL (WaWi), GREYHOUND Software (ticketsysteem), OMQ (kennisbank), Lucidchart (processen), ChatGPT.
Waarom CAMPWERK.
Bij CAMPWERK geloven we dat elke reis onvergetelijk moet zijn – een avontuur dat meer is dan alleen een vakantie, maar een ervaring vol vrijheid en ontdekking.
Sinds onze oprichting in 2010 door Michael Krämer heeft deze visie zich gemanifesteerd in hoogwaardige daktenten en tenttrailers die kampeerders over de hele wereld inspireren. Met meer dan 50 medewerkers en zes showrooms in Duitsland en Nederland zijn we er trots op een toonaangevende Europese leverancier in de kampeersector te zijn. Onze missie: We willen niets minder dan elke outdoorliefhebber de kans geven om de wereld op zijn eigen manier te ontdekken.
Elk van onze producten, van de eerste schetsen tot de afgewerkte tent, is het resultaat van zorgvuldige planning, eersteklas materialen en een passie voor avontuur. Ons doel is om nog meer mensen te inspireren om de schoonheid van de natuur te ervaren en onvergetelijke momenten te creëren.
Waarom jij deel zou moeten uitmaken van ons team: Bij CAMPWERK vind je niet alleen een baan, maar ook een roeping. Wij bieden je de kans om deel uit te maken van een belangrijke missie in een omgeving die creativiteit, innovatie en persoonlijke groei stimuleert. Als jij er klaar voor bent om samen met ons nieuwe standaarden te zetten op het gebied van kamperen en meer mensen wilt helpen genieten van de vrijheid van kamperen, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
We kijken ernaar uit om je te leren kennen en samen de wereld van kamperen opnieuw te definiëren. Doe je mee?
Waarom jij deel zou moeten uitmaken van ons team: Bij CAMPWERK vind je niet alleen een baan, maar ook een roeping. Wij bieden je de kans om deel uit te maken van een belangrijke missie in een omgeving die creativiteit, innovatie en persoonlijke groei stimuleert. Als jij er klaar voor bent om samen met ons nieuwe standaarden te zetten op het gebied van kamperen en meer mensen wilt helpen genieten van de vrijheid van kamperen, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
We kijken ernaar uit om je te leren kennen en samen de wereld van kamperen opnieuw te definiëren. Doe je mee?
Waarom CAMPWERK.
Maak deel uit van ons team en geef samen met ons vorm aan de toekomst van kamperen!
Solliciteer nu bij ons, vermeld je salarisverwachtingen en beschikbaarheid, en je hoort binnen een paar dagen direct van ons terug.
W e horen graag van je!jobs@campwerk.de Je contactpersoon: Simon Held
Solliciteer nu bij ons, vermeld je salarisverwachtingen en beschikbaarheid, en je hoort binnen een paar dagen direct van ons terug.
W e horen graag van je!jobs@campwerk.de Je contactpersoon: Simon Held