Aktuell auf Messe in Bern

Klantenservice

Neem contact op met de CAMPWERK klantenservice

Heb je hulp nodig voor je daktent, tenttrailer, Cargo trailer of kampeeraccessoires?

Kies het onderwerp van je vraag.

Ook de beste producten hebben soms een nieuw onderdeel nodig. De uitgebreide CAMPWERK service is er voor jou. Misschien vind je het passende onderdeel al in onze online onderdelenshop.

Het passende onderdeel niet gevonden?

Wanneer je een specifiek onderdeel zoekt, vragen we je onderstaand fomulier in te vullen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Een mail sturen naar info@campwerk.nl kan natuurlijk ook.

Telefonisch advies

CAMPWERK brengt zijn adviesservice van de showroom naar jou thuis. Vanaf nu kan je je ook over onze daktenten, vouwwagens en tenttrailers telefonisch laten informeren. Welke daktent is de beste keus voor mij en mijn auto? Is het kleine slaapoppervlak voldoende voor mij of is het toch raadzaam de ruimere variant te kiezen?

Wat tot nu toe alleen in onze showrooms of op beurzen mogelijk was, biedt CAMPWERK nu ook voor thuis: een persoonlijk advies van onze kampeerexperts. Technisch goed opgeleide medewerkers informeren en adviseren je telefonisch over al je vragen en wensen die je hebt over onze Vanlife-, kampeer- en outdoorproducten.

Ivar van der Leij

Jouw CAMPWERK kampeerexpert

Wanneer je CAMPWERK kampeerproduct een beschadiging of een probleem heeft, is er onze gespecialiseerde klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om ons een mail te sturen naar info@campwerk.nl

Brochure

De CAMPWERK brochure geeft veel informatie en details over onze producten. Natuurlijk met een actuele prijslijst. Wie liever papier in handen heeft, sturen we graag kosteloos onze actuele gedrukte brochure toe.

Wanneer je al op een product wacht, kunnen we ons je voorpret voorstellen. Hieronder volgende de meest gestelde vragen en antwoorden op onze logistiek.

Het tijdstip van afhalen hangt af van de levertijd zoals aangegeven in de opdrachtbevestiging. Wanneer het product verzend- of afhaalgereed is, ontvang je een e-mail bevestiging.

Wanneer je zending al binnen had moeten zijn, bereik je onze collega van logistiek via het volgende formulier.

Onze daktenten verzenden we met transportbedrijf Kühne & Nagel. Het verzenden duurt normaal gesproken tot 5 werkdagen. Helaas is er bij deze transporten geen track&trace dienst. Het transportbedrijf heeft echter de opdracht om 1 dag vóór aflevering telefonisch contact op te nemen om een afleverafspraak met je te maken. Direct contact opnemen met het leverende transportbedrijf kunnen we helaas niet.

Wanneer jouw levering al meer dan 5 werkdagen onderweg is, informeer dan onze collega van logistiek via het volgende formulier.

Het tijdstip van afhalen hangt af van de levertijd zoals aangegeven in de opdrachtbevestiging. Je ontvangt ongeveer 1 week vóór aflevering een afleveringsvoorstel van ons. Mocht deze datum niet passen, dan maken we in overleg met jou een nieuwe afleverafspraak.

Wanneer je trailer al binnen had moeten zijn, bereik je onze collega van logistiek via het volgende formulier.

CAMPWERK - logistiek aanvraag openen

Je hebt een onderneming, bent geïnteresseerd in de verkoop van onze producten en hebt mogelijkheden om onze producten in een overdekte showroom permanent te laten zien? Neem dan contact op met onze dealerservice.

Heb je een vraag die in geen van bovengenoemde categoriën past? Dan helpen onze klantenadviseurs je zeker verder.

Maike Bruckardt

Jouw CAMPWERK campingexpert

Per e-mail