Zelfs de beste producten hebben soms een beetje hulp of reserveonderdelen nodig.
De uitgebreide service van CAMPWERK staat voor je klaar.
Misschien vindt u het juiste onderdeel al in onze onderdelenwinkel.
Kun je het juiste reserveonderdeel niet vinden?
Als je op zoek bent naar een speciaal reserveonderdeel, vul dan het volgende serviceformulier in zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Telefonische counseling
CAMPWERK brengt zijn adviesservice van de showrooms naar jouw huis.
Vanaf nu kunnen fans van de van lifestyle ook telefonisch advies krijgen over producten zoals daktenten of tenttrailers.
Welke daktent past bij mij en mijn auto?
Is het kleine slaapgedeelte genoeg voor mij of heb ik liever iets meer?
Wat voorheen alleen mogelijk was in onze showrooms of op beurzen, biedt CAMPWERK u nu ook thuis: persoonlijk advies van campingexperts.
Technisch hoog opgeleide medewerkers informeren en adviseren u telefonisch over alle vragen en wensen met betrekking tot onze Vanlife producten.
Ivar van der Leij
Uw CAMPWERK camping expert
We bellen je ook graag terug
Omdat we niet afhankelijk zijn van een callcenter, maar van persoonlijk advies van onze campingexperts, kunnen er kleine vertragingen optreden als er veel telefoontjes binnenkomen.
Laat ons u gewoon terugbellen zodra de volgende collega vrij is.
Als uw CAMPWERK reisgenoot beschadigd is of een probleem heeft, staat onze gespecialiseerde klantenservice voor u klaar.
Om de zaak zo snel mogelijk te kunnen afhandelen, vragen wij u het volgende serviceformulier in te vullen om een servicegeval bij ons aan te maken.
In de CAMPWERK brochure vind je veel meer informatie en details over onze producten, inclusief de actuele prijslijst.
Als je liever iets in je handen houdt, sturen we je graag gratis onze actuele brochure in gedrukte vorm toe.
Als je al op een product zit te wachten, kunnen we je anticipatie goed begrijpen.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over onze logistieke diensten.
Voltooiing is gebaseerd op de leveringsvoorwaarden die in de bestelling zijn vermeld.
Zodra de goederen klaar zijn voor verzending of afhaling, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Als je levering al over tijd is, kun je contact opnemen met onze logistieke dienst via onderstaand formulier.
We verzenden onze daktenten via expeditiebedrijf Kühne & Nagel.
Het transport duurt normaal gesproken maximaal 5 werkdagen.
Helaas is er geen tracking- en tracingservice voor expediteurs.
De expediteur is echter verplicht om 1 dag voor levering telefonisch contact met je op te nemen om de levering te plannen.
Helaas kunnen we geen direct contact leggen met de bezorger.
Als je levering langer dan 5 werkdagen onderweg is, informeer dan onze logistieke dienst via onderstaand formulier.
De oplevering is gebaseerd op de leveringsvoorwaarden die in de bestelling zijn vermeld.
Je ontvangt 2 weken voor oplevering een DHL pakket met het kentekenbewijs en de definitieve opleverdatum.
In verband met de InTime-productie kunnen we je pas 2 weken voor oplevering van de trailer informeren over de definitieve opleverdatum.
Als je levering al over tijd is, kun je contact opnemen met onze logistieke dienst via onderstaand formulier.
CAMPWERK - Logistieke vraag openen
Heb je een vraag die niet in een van de bovenstaande categorieën past?
Dan helpen onze klantenadviseurs je graag verder.
Maike Bruckardt
Uw CAMPWERK camping expert